معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کادرسازی را یکی از اولویت‌های این شورا خواند و گفت: پیشرفت کشور و موفقیت دولت در گرو استفاده از نیروهای انقلابی، دلسوز و خدمتگذار به مردم است لذا باید در انتصاب مسوولان دولتی از افراد متخصص، انقلابی، متعهد و جوان بهره گرفته شود. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کادرسازی را یکی از اولویت‌های این شورا خواند و گفت: پیشرفت کشور و موفقیت دولت در گرو استفاده از نیروهای انقلابی، دلسوز و خدمتگذار به مردم است لذا باید در انتصاب مسوولان دولتی از افراد متخصص، انقلابی، متعهد و جوان بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: فعالیت شورای ائتلاف از بدو تاسیس تنها به کارهای سیاسی محدود نشد چرا که بررسی‌های انجام شده از جریان‌های سیاسی نشان داده با فرهنگ‌سازی و کارهای ریشه‌ای می‌توان فعالیت‌های تاثیرگذاری در جامعه انجام داد.

وی اظهار کرد: اعتقاد شورای ائتلاف این بود که باید مردم را از پایین به بالا با خود همراه کند و هدفمند و منسجم به جامعه پیام منتقل کند.

قدیمی با اشاره به اینکه مبنای ساماندهی جریان‌های انقلاب از پایین به بالا تشکیل شده است، تصریح کرد: در تمام  مجامع عمومی منتخب، شوراهای شهرستان، استان و حتی مجامع ملی هم با این نگرش مردم در عرصه حضور پیدا می‌کنند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور افزود: تجربه نشان داده زمانی کشور در عرصه‌های نظامی به موفقیت دست یافته که مردم در کنار سازمان‌های نظامی ( سپاه، ارتش، ژاندارمری) حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به ورود نیروهای مردمی بسیج و پیروزی کشور در عرصه جنگ تحمیلی، یادآور شد: پس از دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی هم با حضور و مشارکت مردم، مشکلات حل شده است.

قدیمی به فتنه بزرگ سال ۸۸ و توطئه دشمنان که نظام را با خطر جدی مواجه کرده بود، اشاره کرد و گفت: در چنین صحنه‌ای هم حضور مردم منجر به برچیده شدن بساط فتنه شد.

وی مهم‌ترین اصل در فعالیت‌های شورای ائتلاف را ارتباط مداوم و مستمر با مردم دانست و افزود: در مسایل سیاسی نیز باید از ظرفیت‌های مردمی بهره گرفت.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور بر داشتن ارتباط مستمر با مردم  تاکید کرد و افزود: در این راستا باید از روش‌های نو بهره گرفت.

وی در انتخابات مجلس یازدهم جریان انقلابی توانست مجلس انقلابی تشکیل دهد و پس از ان آسیب شناسی‌های لازم انجام شد و در انتخابات ریاست جمهوری روش‌های نو پیش‌بینی و بکار گرفته شد.

وی افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری، تشکل سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب. شناسایی نیروهای توانمند انقلابی را در اولویت کاری خود قرار داد در این راستا بانک اطلاعاتی تهیه شد و نیروهای توانمند، متخصص و متعهد شناسایی و در اختیار مسوولان دولتی قرار گرفت.

قدیمی بر بهره‌گیری دولت از نیروی انسانی و جوان جامعه تاکید کرد و گفت: دولت باید کارهای اساسی را انجام دهد، اگر بخواهد همه کارها را به تنهایی انجام دهد از پرداختن به کارهای اصلی غافل می‌شود.

وی منسجم کردن ارتباطات، حفظ سازماندهی، گسترش عمقی و سطحی تشکل‌ها را مبنای فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد و گفت: بانک اطلاعاتی نیروهای انقلابی تدوین و آموزش‌های لازم به آنها ارایه می‌شود.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: حضور نیروهای توانمند در تشکیلات سیاسی اجتماعی نوعی تمرین مدیریتی است لذا زمینه حضور و خدمت این نیروها در جامعه فراهم شود تا بتوانند مسوولیت بپذیرند.

وی اساس کار دوره جدید شورای ائتلاف را بر مبنای کادرسازی دانست و افزود: زمینه حضور نیروهای مسوولیت‌پذیر باید در جامعه فراهم شود.

قدیمی با تاکید بر اینکه آینده انقلاب باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شود افزود: با شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی کردستان می‌تواند روند رو به رشدی را طی کند.

به گفته وی، با آموزش نیروها و بهره‌گیری از فرصت‌ها و مسو لیت‌ها می‌توان از نیروهای توانمند در عرصه‌های مدیریتی بهره گرفت و از استاندار و فرماندار پروازی بی‌نیاز شد.

وی مطالبه‌گری را اصل برنامه‌ها و الزامات شورای ائتلاف و در راستای کمک به دولت دانست و با بیان اینکه مطالبه‌گری مستلزم رعایت الزامات شورای ائتلاف است، تصریح کرد: مردم با اعتمادی به رویکرد انقلابی و مردمی‌بودن شورای ائتلاف به کاندیداهای این تشکل رای دادند   اگر مسوولی برخلاف مطالبات مردم و به ضرر نظام و خلاف وعده‌های خود حرکت کند شورای ائتلاف به عنوان اولین معترض در مقابل آن قرار خواهد گرفت.

قدیمی نیروی انسانی ارزشمند را نویدبخش رشد و بالندگی استان‌ها و کشور دانست و افزود: لذا زمینه خدمت برای نیروهای انقلابی، دلسوز، توانمند و متخصص و متعهد به نظام فراهم شود.
وی بر شناسایی و معرفی نیروهای توانمند به دولت و روی کارآمدن نیروهای خدمتگذار به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: پیشرفت کشور و موفقیت دولت در گرو استفاده از نیروهای انقلابی، دلسوز و خدمتگذار به مردم است لذا باید در انتصاب مسوولان دولتی از افراد متخصص، انقلابی، متعهد و جوان بهره گرفته شود.

قدیمی داشتن ارتباط مستمر با مردم را لازمه اصلی خدمت به مردم دانست و افزود: تعامل و ارتباط مستمر با مردم به پیشبرد اهداف کمک می کند در این راستا ضرورت دارد روش‌های نوین اتخاذ شود.

وی گفت: از آنجا که وظایف اساسی بعهده دولت است تشکل‌های مردمی باید نیروها را شناسایی و برای کمک به دولت معرفی کنند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان