رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که با خروج از برجام و سیاست “فشار حداکثری” دشواری‌هایی را برای مردم کشورمان ایجاد کرده است، مدعی شد که در کنار مردم ایران ایستاده است! به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایسنا،دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا که در دوران فعالیت خود در کاخ سفید دستور ترور سردار […]

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که با خروج از برجام و سیاست “فشار حداکثری” دشواری‌هایی را برای مردم کشورمان ایجاد کرده است، مدعی شد که در کنار مردم ایران ایستاده است!

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایسنا،دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا که در دوران فعالیت خود در کاخ سفید دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده بود و با تحریم‌های سخت‌گیرانه علیه ایران رنج زیادی را بر مردم کشورمان تحمیل کرده است، شنبه شب در یک سخنرانی در میان هوادارانش با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشورمان خطاب به مردم ایران مدعی شد: ما با شماییم و همیشه با شما خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتقاد از عملکرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و با تکیه بر ادعاهای همیشگی و واهی خود مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای گفت: ما کشوری بودیم که اجازه ندادیم ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند.

این ادعاها در حالی بارها از سوی مقامات پیشین و کنونی آمریکا مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران ضمن رد آن‌ها همواره تاکید دارد که ماهیت برنامه هسته‌ای کشورمان کاملا صلح‌آمیز بوده و سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین دفاعی ایران ندارد.