برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک به‌مناسبت هفته گردشگری در سنندج رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج از برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک به‌مناسبت هفته گردشگری در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر صادقی روز دوشنبه ٣ مهرماه ١۴٠٢ در این‌باره گفت: نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک سنندج از ششم مهرماه […]

برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک به‌مناسبت هفته گردشگری در سنندج

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج از برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک به‌مناسبت هفته گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر صادقی روز دوشنبه ٣ مهرماه ١۴٠٢ در این‌باره گفت: نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک سنندج از ششم مهرماه به مدت دو روز در محل نمایشگاه بین‌المللی استان برپا می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج با بیان اینکه استان‌‎های کرمانشاه و زنجان برای شرکت در این نمایشگاه اعلام امادگی کرده‌اند، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۶٠ خودروی کلاسیک در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت این اداره و با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی کردستان برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ١۶ الی ٢٢ از خودروهای کلاسیک به نمایش درآمده بازدید به‌عمل آورند.

کویستان عبدالحکیمی