آغاز به کار ستاد طرح «همّت» ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع موسوم به طرح «همّت» با هدف رصد و پرستاری از اهداف تعیین شده برای جذب منابع، در بانک دی آغاز به کار کرد. با حضور امجد خضری، معاون شعب، احمد قدس‌الهی، مدیر امور طرح و برنامه و رسول سعیدی، رئیس اداره مطالعات و […]

آغاز به کار ستاد طرح «همّت»

ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع موسوم به طرح «همّت» با هدف رصد و پرستاری از اهداف تعیین شده برای جذب منابع، در بانک دی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست امجد خضری ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمرهمکاران شعب در تحقق اهداف بانک گفت: هدف از ایجاد ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع موسوم طرح «همّت» راهبری و پرستاری از اهداف بانک در جذب منابع است.

وی افزود: شیوه تعامل این ستاد با شعب از نوع پایش و رصد منابع و شناسایی موانع جذب منابع در شعب است.

معاون شعب با تأکید بر لزوم ایجاد مکانیسمی برای هشدار خروج منابع در شعب گفت: مکانیسم آژیر خروج منابع از شعب باید به گونه‌ای تعریف و فعال شود تا ستاد همت بتواند به صورت لحظه‌ای از خروج منابع شعب جلوگیری کند.

وی در پایان افزود: در این طرح به تشویق و افزایش انگیزه شعب نیز توجه شده است تا ضمن معرفی شعب برتر، به صورت هفتگی، از عملکرد آنها قدردانی شود.

در ادامه این نشست احمد قدس‌الهی، مدیر امور طرح و برنامه، مهمترین کارکرد پنهان طرح همت را ایجاد مشوق برای همکاران دانست و تأکید کرد: در این طرح بر اساس مکانیسم‌های پیش‌بینی شده، انگیزش کارکنان هدف قرار داده شده است تا از این طریق بتوانیم جریانی مستمر در بانک برای جذب منابع ایجاد کنیم.

وی افزود: یکی از کارویژه‌های ستاد همت، شناسایی مشکلات شعب در جذب منابع و انعکاس فوری آن به مدیران ارشد است تا بتوانیم تسهیل‌گر شعب در بازاریابی منابع باشیم.

رسول سعیدی نیز ضمن تمجید از ایده راه‌اندازی طرح همت گفت: در ستاد طرح «همت» از همکارانی استفاده شده است که دارای سابقه فعالیت در شعبه هستند و با ادبیات و مشکلات شعبه به خوبی آشنایی دارند.

وی افزود: اولویت اصلی بانک در حال حاضر جذب منابع است که امیدواریم با همت شعب و تلاش همکاران ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع در این مسیر موفق عمل کنیم.

گفتنی است در این نشست محسن عرب، رضا ترابی و مهسا جمشیدی به عنوان اعضای ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع موسوم طرح «همّت» معرفی شدند