دستگیری دو شکارچی کبک در شهر ستان کامیاران رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران: هوشیاری و حضور به موقع محیط بانان در مناطق تحت مدیریت، دو شکارچی خاطی را که اقدام به زندگیری کبک کرده بودند در شهرستان کامیاران دستگیر کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سامان سیفی با اعلام […]

دستگیری دو شکارچی کبک در شهر ستان کامیاران

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران: هوشیاری و حضور به موقع محیط بانان در مناطق تحت مدیریت، دو شکارچی خاطی را که اقدام به زندگیری کبک کرده بودند در شهرستان کامیاران دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سامان سیفی با اعلام این خبر گفت: از این شکارچیان چهار قطعه کبک وحشی، یک قبضه اسلحه شکاری، ۱۳ فشنگ، چهار عدد قفس چوبی، سه دسته دام زنده گیری پرندگان، دو عدد چاقو، یک عدد دوربین شکاری و یک کوله پشتی کشف شد.
وی با اشاره به اینکه توسط واحد حقوقی موارد فوق صورتجلسه و جهت مراحل قانونی خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند؛ تصریح کرد: با توجه به فصل جفتگیری پرندگان به ویژه کبک ها، تمامی مناطق تحت مدیریت شهرستان توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران بشدت پایش و به صورت مستمر و شبانه روزی گشت و کنترل می شود و با متخلفین طبق قانون بشدت برخورد خواهد شد.