کشف ۱۲۸ هزار عدد قرص غیر مجاز در بیجار: فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۸ هزار و ۵۰۰عدد قرص غیر مجاز در شهرستان بیجارخبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح این خبر بیان داشت:در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ […]

کشف ۱۲۸ هزار عدد قرص غیر مجاز در بیجار:

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۸ هزار و ۵۰۰عدد قرص غیر مجاز در شهرستان بیجارخبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح این خبر بیان داشت:در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان کردستان محل تردد خودروی پژو ۴۰۵ حامل قرص های قاچاق و غیر مجاز را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات پلیسی خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیر مجاز خارجی کشف کردند.
سردار آزادی بیان داشت: دراین خصوص خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را درجامعه برهم می زند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا،مراتب را سریعا به پلیس گزارش دهند.