از خانواده دو شهید شاخص کارگری تجلیل شد در پنجمین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر در مراسمی از خانواده دو شهید شاخص کارگری در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در […]

در پنجمین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر در مراسمی از خانواده دو شهید شاخص کارگری در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، از خانواده های شهید محمد عزیز محمد خانی و شهید فیض الله صیدی از شهدای شاخص کارگری با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.
فرزاد پیشکاری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای شاخص کارگری، گفت: کارگران در همه عرصه های انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۱۴ هزار شهید دین خود را به نظام و انقلاب ادا نموده و هم اکنون نیز در سنگر های اقتصادی در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب ایستاده و یار و یاور نظام و انقلاب اسلامی هستند.
پیشکاری با بیان اینکه کردستان به خون ۵۴۰۰شهید والا مقام متبرک است و در کلام رهبر انقلاب مزین به سرزمین مجاهدت‌های خاموش و فداکاری های بزرگ است و این افتخار تا ابد در تاریخ ایثار و شهادت کردستانی ها ماندگار خواهد شد، اظهار داشت:استراتژی راهبردی جمهوری اسلامی ایران، امروز فراتر از جغرافیا و مرزهای زمینی است و این مهم مرهون خون پاک شهدا و ایستادگی خانواده های آنان است.