سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز رویداد جام جهانی قطر ۲۰۲۲، با برگزاری جشنواره و نمایشگاه جام و جزیره میزبان گردشگران می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جزیره قشم در آستانه آغاز بازی‌های جام جهانی فوتبال در کشور قطر، مهیای […]

سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز رویداد جام جهانی قطر ۲۰۲۲، با برگزاری جشنواره و نمایشگاه جام و جزیره میزبان گردشگران می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جزیره قشم در آستانه آغاز بازی‌های جام جهانی فوتبال در کشور قطر، مهیای برپایی برنامه‌های متنوعی است که با مشارکت جامعه محلی و فعالان گردشگری رقم می‌خورد.

جشنواره‌های بومی- محلی با موضوعات فرهنگی و ورزشی، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی و غذا و نوشیدنی‌های بومی در کنار پخش مستقیم بازی‌های تیم ملی با گزارشگری گوینده ورزشی توانمند جواد خیابانی، بخشی از این برنامه‌ها است.

هم‌زمان نمایشگاهی با حضور نمایندگانی از ۵۰ روستای جزیره قشم نیز ضمن ارائه محصولات خود، به معرفی دستاوردهای حاصل از توسعه جزیره خواهند پرداخت.

جزیره قشم از تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱،  آماده استقبال از حضور گردشگرانی است که در نیمه خوش آب‌وهوای سال، مسافرت به جنوب کشور را انتخاب کرده‌اند و مشتاق بازدید از ظرفیت‌های آیینی و سنتی قشم در کنار هیجان دیدن بازی‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ هستند.