فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛متن این پیام بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت‌ماه، یادآور تشکیل نهاد با عظمت و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب […]

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت‌ماه، یادآور تشکیل نهاد با عظمت و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه امام امت حضرت امام خمینی (ره) است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادیخواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در قالب وصف نمی‌گنجد، پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران، حرکتی برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر بود.

افتخار امروز سپاه حضور در کنار مردم در شرایط سخت شیوع کرونا و دیگر موارد است، البته که در سختی‌های گذشته نیز سپاه در کنار مردم و در دل مردم بوده است.

اینجانب بر خود لازم می دانم این روز خجسته را به همه ملت ایران به ویژه به سبزپوشان حماسه‌ساز سپاه پاسداران،خانواده های معظم شهداء،ایثارگران و جانبازان،پیشکسوتان جنگ وجهاد تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدوارم در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و مؤید باشد.

سر تیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

کویستان عبدالحکیمی /کردستان