تصادف خودروی سواری با تریلی ۳ کشته و مصدوم داشت سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تصادف دلخراش خودروی سواری با تریلی در اتوبان معلم سه کشته و مصدوم داشت. سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری پژو پارس با تریلی و […]

تصادف خودروی سواری با تریلی ۳ کشته و مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تصادف دلخراش خودروی سواری با تریلی در اتوبان معلم سه کشته و مصدوم داشت.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری پژو پارس با تریلی و مصدومیت شدید سرنشینان خودرو در اتوبان معلم ساعت ۲۲:۴۵ شب گذشته چهارشنبه دهم خردادماه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره شش به محل حادثه اعزام شد، افزود: دو نفر از سرنشینان خودروی سواری شامل یک مرد ۳۰ ساله و یک زن ۲۷ ساله، در دم جان باختند و سرنشین سوم نیز که یک مرد بود با مصدومیت شدید رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی، پرهیز از رفتارهای پرخطر و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری خواهد کرد