گفته می‌شود تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی در بخش اروپایی پلی‌آف جام جهانی زنان استفاده می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایمنا، گفته می‌شود VAR در بخش اروپایی پلی‌آف جام جهانی زنان ۲۰۲۳ استفاده خواهد شد. یوفا تأیید کرد که از VAR در پلی‌آف اروپا برای جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در اکتبر […]

گفته می‌شود تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی در بخش اروپایی پلی‌آف جام جهانی زنان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایمنا، گفته می‌شود VAR در بخش اروپایی پلی‌آف جام جهانی زنان ۲۰۲۳ استفاده خواهد شد. یوفا تأیید کرد که از VAR در پلی‌آف اروپا برای جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در اکتبر ۲۰۲۲ استفاده خواهد شد.

تیم‌ها در بازی‌های پلی‌آف، دو دور مسابقه را شاهد خواهند بود؛ البته شش تیم در تاریخ ششم اکتبر برای حضور در دور دوم که در تاریخ یازدهم اکتبر خواهد بود، این مسابقات را پیگیری می‌کنند. گفتنی است جام جهانی فوتبال زنان ماه فوریه در نیوزلند برگزار می‌شود.

تکنولوژی VAR در مسابقات قهرمانی اروپای زنان، تابستان امسال به نمایش درآمد و در دور حذفی لیگ قهرمانان فصل گذشته و در فینال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۱ استفاده شد.

ولز، اسکاتلند و جمهوری ایرلند شانس رسیدن به جام جهانی تابستان آینده را از طریق پلی‌آف دارند. ولز در دور اول به مصاف بوسنی و هرزگوین می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف سوئیس خواهد رفت، از سوی دیگر اسکاتلند به مصاف اتریش می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف جمهوری ایرلند می‌رود.