میزبانی گرم برنامه‌های فرهنگی اجتماعی از شهروندان اصفهانی چندین برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی همچون همایش «گردشگری نجومی»، سیر نمایشگاهی «وسوسه تلخ» و «زمزمه محبت» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، […]

میزبانی گرم برنامه‌های فرهنگی اجتماعی از شهروندان اصفهانی

چندین برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی همچون همایش «گردشگری نجومی»، سیر نمایشگاهی «وسوسه تلخ» و «زمزمه محبت» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، از جمله این برنامه‌ها آیین رونمایی از مجموعه سیر نمایشگاهی «وسوسه تلخ» است که روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان میزبان علاقمندان است. این آیین همراه با نشست نخبگانی با موضوع آسیب شناسی اجتماعی مشروبات الکلی برگزار می‌شود.
«عطر زندگی در شهر زندگی» برنامه دیگری است که با بخش‌های مختلفی مانند جشن روز مادر، والیبال ساحلی و تفریح سالم در طبیعت روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ویژه بانوان شهر در باغ بانوان ناژوان واقع در اتوبان شهید حبیب اللهی، بلوار کشاورز، انتهای خیابان باغ فردوس برگزار می‌شود.
مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل نیز در روز ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۶ میزبان برنامه «عیسی بهادری، محمدحسین مصورالملکی و مکتب نقاشی و نگارگری اصفهان» خواهد بود که با سخنرانی دکتر اصغر جوانی نقاش، نویسنده، پژوهشگر و عضو هیأت علمی دانشگاه هنر و جواد طاهری رئیس انجمن نقاشان اصفهان برگزار می‌شود.
برپایی یادبودی برای استاد امیرهوشنگ جزی زاده نگارگر مکتب اصفهان از دیگر بخش‌های این برنامه است.
«زمزمه محبت» عنوان برنامه دیگری است که با محوریت نکوداشت نیم قرن معلمی استاد رضا جدیدی در روز ۲۹ دی ماه از ساعت ۹ صبح در سالن اهل بیت(ع) واقع در خیابان فرشادی میزبان علاقمندان خواهد بود.
مرکز آموزش نجوم ادیب نیز در روز ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۶ در سالن عمارت تاریخی سعدی میزبان برگزاری همایش گردشگری نجومی است که در قالب برنامه ریزی زودهنگام برای برگزاری جشنواره کسوف در سال ۱۴۱۲ خورشیدی برگزار می‌شود.
محمد سلطان الکتابی پژوهشگر گردشگری نجومی از دانشگاه ژیرونای اسپانیا در این همایش به سخنرانی می‌پردازد.