همایش «سبز دانش‌آموزی» در فریدونشهر برگزار شد همایش سبز دانش‌آموزی در فریدونشهر به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با هدف اشاعه فرهنگ و ارزش‌های مربوط به منابع طبیعی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ همایش بزرگداشت هفته منابع طبیعی با نام همایش «سبز دانش‌آموزی» با حضور ۲۶۰ نفر از دانش‌آموزان […]

همایش سبز دانش‌آموزی در فریدونشهر به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با هدف اشاعه فرهنگ و ارزش‌های مربوط به منابع طبیعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ همایش بزرگداشت هفته منابع طبیعی با نام همایش «سبز دانش‌آموزی» با حضور ۲۶۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی فاطمیه و روحانی طباطبایی و کودکستان ساحل بهشت فریدونشهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

در این همایش برنامه‌های متنوعی همچون قصه‌خوانی، سرود، مسابقه نقاشی و مسابقه کاشت بذر در جهت اشاعه فرهنگ و ارزش‌های مربوط به منابع طبیعی برای دانش‌آموزان به اجرا درآمد.

این همایش با اهدای جوایز مسابقات برگزار شده و توزیع ۲۶۰ نهال شناسه‌دار به نام هر دانش‌آموز‌ پایان یافت.

۱۵ لغایت ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نامگذاری شده است و هرساله در این ایام برنامه‌های مختلفی به منظور گسترش فرهنگ حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری اصولی از منابع طبیعی تجدیدشونده برگزار می‌شود.