در دیدار دوشنبه شب اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و سرگی لاوروف وزیرخارجه روسیه آخرین روند پرونده فلسطین و تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که ریاست هیئت نمایندگی این جنبش در سفر به […]

در دیدار دوشنبه شب اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و سرگی لاوروف وزیرخارجه روسیه آخرین روند پرونده فلسطین و تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که ریاست هیئت نمایندگی این جنبش در سفر به مسکو را نیز بر عهده دارد دوشنبه شب با سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین درباره آخرین وضعیت پرونده فلسطین در عرصه سیاسی و میدانی به بحث و رایزنی پرداختند. بنابر اعلان منابع رسمی موضوعاتی همچون پرونده بیت المقدس، تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به شهرهای مختلف کرانه باختری، محاصره غزه و نقض حقوق زندانیان فلسطینی و روش‌های وحدت بخشی بین فلسطینیان محورهای اصلی رایزنی مقامات ارشد حماس و وزیرخارجه روسیه بوده است.

هیئت فلسطین همچنین بر حق خود به منظور دفاع از ملت فلسطین در برابر تجاوزگری‌های آشکار رژیم صهیونیستی تا آزادی کامل فلسطین و بیت المقدس تاکید کرده است.

صالح العاروری نائب رئیس و موسی ابومرزوق و ماهر صلاح دو عضو دفتر سیاسی حماس، هنیه را در سفر به مسکو همراهی کردند.