حضور گسترده بیش از ۳۰۰ معمار در هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان مشاور و ایده پرداز نمایشگاه سنگ اصفهان گفت: وجه ممیزه نمایشگاه سنگ امسال در استان اصفهان حضور گسترده بیش از ۳۰۰ نفر از معماران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان است. فرشید کندری با اشاره به اینکه از حدود ۲ هزار […]

حضور گسترده بیش از ۳۰۰ معمار در هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان

مشاور و ایده پرداز نمایشگاه سنگ اصفهان گفت: وجه ممیزه نمایشگاه سنگ امسال در استان اصفهان حضور گسترده بیش از ۳۰۰ نفر از معماران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان است.

فرشید کندری با اشاره به اینکه از حدود ۲ هزار نفر از جامعه معماران کشور برای حضور در این رویداد نمایشگاهی دعوت شده، افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از مهندسان معمار از استان اهای اصفهان و تهران در پاویون ویژه بخش معماری در هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان که از اول تا چهارم آذر ماه برگزار خواهد شد، حضور دارند.

وی تاکید کرد: مجموعه سنگ یاب به عنوان مشاور نمایشگاه سنگ اصفهان ایونت های متنوعی در بخش معماری و ارتباط آن با صنعت سنگ برای ایام نمایشگاه تدارک دیده است از جمله سرفصل های سنگ و معماری، آموزش نصب سنگ در معماری و آموزش سنگ شناسی از جمله برنامه های آموزشی است که در پاویون معماران در سالن امیر کبیر محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در چهار روز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سایت سنگ یاب، سایت مرجع تخصصی نقد و بررسی انواع سنگ های ساختمانی و سنگبری های فعال سراسر کشور با تاکید بر نقش مهم استان اصفهان در میزان و کیفیت سنگ تولیدی در کشور گفت: یک سوم از واحدهای سنگ بری در کشور در استان اصفهان فعال است و ۹۰ درصد از ماشین آلات صنعت سنگ کشور در استان اصفهان ساخته می شود بنابراین نه تنها استان اصفهان در این صنعت حرف برای گفتن دارد بلکه نمایشگاه سنگ و معادن اصفهان نیز به دلیل تجمع بالای فعالان صنعت سنگ از سایر استان ها در پله بالاتری قرار می گیرد.

وی افزود: مجموعه سنگ یاب در چند ماه گذشته آموزش های متعددی در زمینه نحوه حضور در رویداد نمایشگاهی را برای ۵۵ کارخانه سنگ در استان اصفهان شروع و برگزار نموده است تا این مجموعه ها بتوانند بیشترین بازخورد را از حضور نمایشگاهی خود داشته باشند.

مشاور و ایده پرداز نمایشگاه سنگ اصفهان گفت: سنگ یاب به عنوان حامی هجدهمین نمایشگاه سنگ اصفهان ۱۴۰۲ امیدوار است امسال شاهد یک نمایشگاه سنگ متفاوت از سال های گذشته در اصفهان باشیم.