مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان ایران اسلامی، گفت: امروز هدف دشمن انقلاب اسلامی نیست، بلکه هدفش مکتب تشیّع و دین باوری مردم است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در نشست هم اندیشی مداحان و جمعی از خیرین هیئات مذهبی در حاشیه دیدار مدیرعامل […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان ایران اسلامی، گفت: امروز هدف دشمن انقلاب اسلامی نیست، بلکه هدفش مکتب تشیّع و دین باوری مردم است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در نشست هم اندیشی مداحان و جمعی از خیرین هیئات مذهبی در حاشیه دیدار مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی با اشاره به پذیرش مسئولیت ها و مقایسه نحوه برخورد مسئولان با مردم، گفت: در زمان گذشته کسی جرأت حرف زدن و مطالبه گری از مسئولان مملکتی را نداشت، ولی پس از انقلاب اسلامی مردم می توانند به راحتی حرفشان را بزنند و مسئولان را بازخواست کنند و از آنان مطالبه گری کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: حال که این فرصت فراهم آمده و از اعتباری که با عنایت ائمه معصومین علیهم السلام و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا کسب نموده ایم، برای مردم و نجات آنان از گرفتاری ها خرج کنیم و تلاش خود را در این راستا انجام دهیم.
وی افزود: آنانی هم که به برکت همین انقلاب مسئولیت گرفته اند هم باید بیندیشند و بگویند که آیا رعایت بیت المال را کرده اند و برای محرومان و مظلومان کاری کرده اند یا نه؟
حجت الاسلام فوقی خطاب به مداحان، هیئات مذهبی و مبلغین گفت: قدر این نعمت و فرصتی که دست شما هست را بدانید و از آن برای فراهم کردن زمینه های نجات محرومان و مظلومان بکنیم و نترسیم از اینکه شاید یک مسئول دولتی ما را تحویل نگیرد.
وی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان ایران اسلامی، گفت: با رخ دادن اتفاقات اخیر دیگر مواضع دشمنان این مرز و بوم بر کسی پوشیده نمانده است؛ امروز هدف دشمن انقلاب اسلامی نیست، بلکه هدفش مکتب تشیّع است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با تاکید بر برگزاری نشست های صمیمانه و بصیرتی برای مداحان، مبلغین، هیئات مذهبی و دیگر اقشار تاثیرگزار فرهنگی، افزود: هر یک از ما وظیفه داریم در حیطه فعالیت خودمان، اگر مشاهده کردیم که رفیقمان یا هر شخص دیگری خارج از موازین و اصول اسلامی و انقلابی حرکت می کند، در موقع مناسب با او گفتگو کنیم، تذکر بدهیم، آگاهی ببخشیم و او را نسبت به مسائل اسلام و انقلاب روشن کنیم.
در ادامه این جلسه
حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی کشور نیز در سخنانی کوتاه، برگزاری چنین نشست هایی را مصداق کار خیر دانست و افزود: همین جمع شدن‌ها و نشست و برخاست‌ها خود مصداق نیکی و خیر است و لذا شایسته است که به عنوان مجمع خیرین هیئات و روضه‌ها ادامه دار باشد تا ان شاءالله ثمرات بیشتری داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به نیّت پلید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای نابودی اندیشه اسلام ناب و اقدامات هر ساله آنان برای ایجاد شبهات متعدد در موضوع نذر و آیین های مذهبی، تاکید کرد: نگذاریم کسی ارزش نذر هیئات و روضه‌ها را با ایجاد شبهه‌های بی اساسی که بین مردم منتشر می شود، خدشه دار کند.

در ادامه این نشست معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان، مسئول دفتر نمایندگی بنیاد دعبل در استان اصفهان، حاج مهدی منصوری رئیس کانون مداحان استان، رئیس سازمان بسیج مداحان استان و جمعی از ذاکران اهل بیت علیهم السلام و خیرین هیئات، گزارش و دیدگاه های خود را در خصوص بزرگداشت مناسبت های مذهبی و مناسک آیینی در سطح استان بیان نمودند.