۲۴ هزار دانش‌آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۲۴ هزار دانش آموز اصفهانی در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور انجام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری […]

۲۴ هزار دانش‌آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۲۴ هزار دانش آموز اصفهانی در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۲۴ هزار دانش آموز اصفهانی در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور انجام شده است.
وی ادامه داد:اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به مناطق عملیاتی در قالب اردو های راهیان نور در اولویت استان اصفهان قرار دارد و در مراحل بعد سایر اقشار اعزام خواهند شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته ۱۰ هزار دانش آموز از این استان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی اضافه کرد: پیش از این قرارگاه پشتیبانی از اردوهای راهیان نور در این استان وجود داشت اما این مسأله برای هدفمند تر شدن از گذشته به شورای راهبری نیاز دارد.
جان‌نثاری گفت: اولویت های استان در این زمینه با تشکیل شورای راهبری، مشخص شده است و بر این اساس باید اردو های راهیان نور به یک حرکت مردمی در استان تبدیل شود و آموزش و پرورش با استفاده از کمک خیران و افراد علاقمند در این زمینه تلاش کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین کار فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: سهمیه اعزام راهیان نور برای هر کدام از ادارات کل استان تعیین شده و در شهرستان ها هم این اردوها با محوریت و پشتیبانی فرمانداران برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به ضرورت انجام هماهنگی لازم برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال افزود: روز سیزدهم آبان به‌عنوان روز استکبارستیزی، امسال با توجه به جنایت های رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین از شرایط ویژه ای برخوردار است و هر گونه پشتیبانی در زمینه برگزاری این مراسم در استان با قوت انجام خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: آموزش و پرورش لازم است که اردوهای راهیان نور را با برنامه و طرح و به‌صورت هوشمندانه و هدفمند برگزار کند