خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی در کربلا و چذابه معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان از اعزام بیش از ۳۰۰ نیروی داوطلب و چندین دستگاه ماشین‌آلات مختلف به کربلا و چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مهدی بقایی با اشاره به […]

خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی در کربلا و چذابه

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان از اعزام بیش از ۳۰۰ نیروی داوطلب و چندین دستگاه ماشین‌آلات مختلف به کربلا و چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مهدی بقایی با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی در کربلا و چذابه، گفت: ستاد اربعین شهرداری اصفهان امسال با شعار محوری «نزدیک می کند دل ما را به هم حسین» نسبت به اعزام بیش از ۳۰۰ نفر نیروی خدماتی داوطلب و چندین دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدلله الحسین(ع) در سفر اربعین اقدام کرده است که در روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه عازم دو مقصد کربلا و چذابه می شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه از میان نیروهای اعزامی حدود ۱۵۰ نفر در شهر کربلا به خدمت‌رسانی می پردازند، افزود: سه دستگاه خودروی آتش نشانی، ۴۰ دستگاه اتوبوس، دو دستگاه کامیون، دو دستگاه تریلی کف، یک دستگاه جرثقیل سنگین ۲۵ تنی، یک دستگاه ماشین حمل زباله، یک دستگاه تانکر آب ۱۳ هزار لیتری، دو دستگاه خودروی شست و شوی معابر، دو دستگاه نیسان، ۲۰ چشمه کانکس سرویس بهداشتی و ۱۰ کانکس حمام عازم شهر کربلا می شوند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲۰ نفر نیز در چذابه به خدمت‌رسانی می‌پردازند، اعلام کرد: در شهر چذابه نیز دو دستگاه ماشین جاروزنی، دو دستگاه ماشین حمل زباله، یک دستگاه تانکر آب، دو دستگاه خودروی شست و شو، یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی خدمت‌رسانی به زوار را بر عهده دارند.

بقایی از ارایه خدمات مختلفی در مرز چذابه خبر داد و تصریح کرد: شهرداری اصفهان نسبت به برپایی چندین غرفه فرهنگی در مرز چذابه اقدام کرده و با نصب سایه‌بان و دستگاه های خنک‌کننده در بالغ بر ۷۰۰ متر از مسیر زایران، نصب ۱۰۰ تمثال از شهدای اصفهان و ارایه محصولات فرهنگی به خدمت رسانی می پردازد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین نظافت پنج کیلومتر از مسیر مرز چذابه تا پایانه و نظافت ۲۵ هزار متر از محل مواکب اصفهان در میدان حر کربلا و خیابان صدره که به حرم امام حسین(ع) منتهی می شود، بر عهده شهرداری اصفهان قرار دارد.

به گفته وی نیروهای اعزام‌شونده به اربعین حسینی به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده و پس از بررسی و گزینش، مورد اعزام قرار گرفته‌اند.

حدود ۱۰۰ نفر از این نیروهای داوطلب، زائر اولی هستند و برای نخستین بار است که به عنوان خادم به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.