خبرنگار وبگاه صهیونیستی واللا نیوز فاش کرد سازمان جاسوسی صهیونیست‌ها از شبکه ایران اینترنشنال به عنوان ابزار جنگ استفاده می‌کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یارانبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان باراک راوید» خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری واللا نیوز، در پیامی توییتری نوشت که موساد (سازمان جاسوسی صهیونیستی) از شبکه سعودی ایران اینترنشنال به عنوان […]

خبرنگار وبگاه صهیونیستی واللا نیوز فاش کرد سازمان جاسوسی صهیونیست‌ها از شبکه ایران اینترنشنال به عنوان ابزار جنگ استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

باراک راوید» خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری واللا نیوز، در پیامی توییتری نوشت که موساد (سازمان جاسوسی صهیونیستی) از شبکه سعودی ایران اینترنشنال به عنوان «ابزار جنگ اطلاعاتی» استفاده می‌کند.

او در واکنش به توییتی که فردی در آن از نحوه پوشش‌دهی اخبار مذاکرات وین در این شبکه گفته بود، نوشت: «موساد به شکلی منظم از این رسانه برای جنگ اطلاعاتی خود استفاده می‌کند.»

شبکه تلویزیونی فارسی زبان ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و تا امروز نیز توانسته تنها شبکه تلویزیونی ۲۴ ساعته در پوشش اخبار ایران باشد.

این شبکه تلویزیونی معاند که مقر آن در لندن انگلستان واقع شده به طور رسمی مالک خود را شرکت «ولنت مدیا» و صاحب امتیازش را شرکت «گلوبال مدیا» در انگلیس معرفی کرده است؛ با این حال ایران اینترنشنال تا امروز بدون پخش هیچ آگهی و رپرتاژی پیش رفته که نشان از منابع مالی مطمئن آن است.