هیات صلح پاسگاه انتظامی صلوات آباد سنندج افتتاح شد هیات صلح پاسگاه انتظامی صلوات آباد سنندج با حضور مسئول دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان،رئیس ستاد صبر شهرستان سنندج،فرمانده پاسگاه انتظامی صلوات آباد،امام جمعه روستای صلوات آباد، صلح یاران هیات های صلح روستاهای صلوات آباد ،خیاره ، دولت آباد از توابع سنندج افتتاح شد. به گزارش […]

هیات صلح پاسگاه انتظامی صلوات آباد سنندج افتتاح شد

هیات صلح پاسگاه انتظامی صلوات آباد سنندج با حضور مسئول دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان،رئیس ستاد صبر شهرستان سنندج،فرمانده پاسگاه انتظامی صلوات آباد،امام جمعه روستای صلوات آباد، صلح یاران هیات های صلح روستاهای صلوات آباد ،خیاره ، دولت آباد از توابع سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم،احمد فیضی مسوول دبیرخانه ستاد صبر استان اهداف ستاد صبر،تشکیل هیاتهای صلح در کلانتریها و پاسگاههای انتظامی در راستای امضای تفاهم نامه معاونت حل اختلاف استان با معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان را ارائه کرد.
وی همچنین نحوه همکاری هیاتهای صلح را با پاسگاه انتظامی صلوات آباد تشریح و اعلام کرد: بسیاری از این پرونده ها در مراجع انتظامی و قبل از ورود به مراجع قضایی توسط معتمدین و بزرگان و صلح یاران حل و فصل خواهد شد.

فرمانده پاسگاه صلوات آباد نیز در این مراسم،اظهار داشت:خوشبختانه در این حوزه پرونده ها معمولا توسط همین بزرگان و ریش سفیدان منجر به صلح می گردد و هرگونه همکاری و تعاملی را با این هیاتها را به نفع خود مردم دانسته و پاسگاه صلوات آباد هم اعلام آمادگی می کند که برای امنیت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکند.
در ادامه هرکدام از حاضرین به بیان مطالب پرداختند.
در پایان، ابلاغ صلحیاری افتخاری به فرمانده پاسگاه انتظامی صلوات آباد اعطا گردید.