فرماندار اصفهان اظهار داشت: باتوجه به کمبود اعتبارات، با مشارکت می توانیم پروژه ها را تکمیل و نیازهای مردم را مرتفع سازیم.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (چهارشنبه) جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پیرامون توزیع اعتبارات ارزش افزوده پروژه های روستاهای فاقد دهیاری و […]

فرماندار اصفهان اظهار داشت: باتوجه به کمبود اعتبارات، با مشارکت می توانیم پروژه ها را تکمیل و نیازهای مردم را مرتفع سازیم.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (چهارشنبه) جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پیرامون توزیع اعتبارات ارزش افزوده پروژه های روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان  در این جلسه، با بیان اینکه در توزیع اعتبارات اصل بر مشارکت گذاشته شده است، اظهار داشت: باتوجه به کمبود اعتبارات، با مشارکت می توانیم پروژه ها را تکمیل و نیازهای مردم را مرتفع سازیم.

فرماندار اصفهان افزود: مشارکت ها در مجموعه شهید بابایی به دو گونه مالی و تجهیزات و نیروی انسانی است که می تواند باعث کاهش هزینه ها گردد.

احمدی تأکید کرد: امور مختلف مربوط به روستاهای فاقد دهیاری بایستی مطالبه شود و مسئولین مربوطه در راستای رفع آنها گام بردارند.