نجف‌آباد میزبان میهمانانی از مسلمانان فعال و تاثیر گذار در حوزه فرهنگی و مذهبی کشور ترکیه به جهت آشنایی با زیرساخت، امکانات و فعالیت‌های تخصصی این حوزه در نجف‌آباد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی […]

نجف‌آباد میزبان میهمانانی از مسلمانان فعال و تاثیر گذار در حوزه فرهنگی و مذهبی کشور ترکیه به جهت آشنایی با زیرساخت، امکانات و فعالیت‌های تخصصی این حوزه در نجف‌آباد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت در این بازدید که با حضور حجت الاسلام حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف‌آباد انجام شد پس از تجدید میثاق با شهداء، به مقام شامخ شهید مدافع حرم محسن حججی ادای احترام شد.

خاکسار افزود: حجت الاسلام حسناتی در سخنانی پیرامون نجف‌آباد و نقش آن در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ نابرابر تحمیلی و تعداد شهدای تقدیمی سخنرانی کرد و به تشریح مهمترین ابعاد فعالیت‌های فرهنگی مذهبی در نجف‌آباد پرداخت.

شایان ذکر است سخنرانی پدر، مادر و دوست شهید حججی از سبک و شیوه زندگی، فعالیت‌های انقلابی و ارزشی ایشان در محل سالن شهداء، تقدیم محصولات فرهنگی مذهبی، بازدید از مجموعه تاریخی هفت برج خارون،موسسات فرهنگی مذهبی مانند حوزه علمیه،مدارس علوم قرآنی و .. از دیگر بخش‌های این میزبانی بود.