به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به متن پیام به شرح زیر می باشد:انالله واناالیه راجعون إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِمحاسن، ج۱،ص۲۳۳درگذشت عالم ربانی، سالک الی الله حضرت آیت الله محمد علی ناصری که از بزرگان حوزه های علمیه و پیشگامان مردمداری و کارهای خیر بودند، […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به متن پیام به شرح زیر می باشد:
انالله واناالیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ
محاسن، ج۱،ص۲۳۳
درگذشت عالم ربانی، سالک الی الله حضرت آیت الله محمد علی ناصری که از بزرگان حوزه های علمیه و پیشگامان مردمداری و کارهای خیر بودند، موجب تالم اساتید و شاگردانی شد که سالها خدمت این معلم اخلاق تلمذ کردند؛ گردید.
فقدان این عالم ربانی که عمر پر برکت خود را به دفاع از مکتب تشیع، ترویج اخلاق حسنه اسلامی و به نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) صرف کرد و آثار برکات فراوانی از خود جای گذاشته، بی گمان لطمه ای بزرگ به جامعه اسلامی خواهد بود. امید است با الگوبرداری از آثار ایشان بتوانیم سیره نبوی و اخلاق حسنه را به نسل جدید منتقل کنیم.
این ضایعه عظیم را محضر امام زمان ارواحنا فداه، مراجع معظم تقلید، شاگردان و فرزندان مجتهد و مجتهده ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای این عارف دانشمند مسئلت می کنیم.
سید مهدی حسینی هرندی
رئیس انجمن صنفی اساتید استان اصفهان
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی اساتید استان تهران