اجرای طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در جاده سلامت مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از اجرای طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در جاده سلامت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی قائلی با اشاره به حجم نارضایتی شهروندان از تردد موتورسیکلت‌سواران در جاده سلامت ناژوان اظهار […]

اجرای طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در جاده سلامت

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از اجرای طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در جاده سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی قائلی با اشاره به حجم نارضایتی شهروندان از تردد موتورسیکلت‌سواران در جاده سلامت ناژوان اظهار کرد: از این پس طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در بعضی از روزها به ویژه روزهای پایانی هفته طی هماهنگی با نیروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری مدیریت ناژوان و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در جاده سلامت ناژوان اجرا می‌شود.
او با بیان اینکه برخی موتورسیکلت‌سواران با تردد در این مسیر علاوه بر تعرض به حقوق شهروندان به ایجاد ناامنی می پردازند، افزود: این عبور و مرور حتی در بعضی موارد منجر به بروز حادثه برای شهروندان می‌شود.
مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد که با رعایت حقوق شهروندی و تردد نکردن موتورسیکلت‌سواران در مسیر جاده‌های سلامت، آسودگی خاطر لازم برای شهروندان حاصل شود.