مدیرکل سازمان انتقال خون فارس از مردم دعوت کرد برای اهدای خون به پایگاه‌های سازمان مراجعه کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی انتقال خون : مجید اکبرزاده با تأکید بر اینکه فارس با کمبود شدید در گروه‌های مختلف خونی مواجه است،  از مردم دعوت کرد که برای اهدای خون […]

مدیرکل سازمان انتقال خون فارس از مردم دعوت کرد برای اهدای خون به پایگاه‌های سازمان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی انتقال خون : مجید اکبرزاده با تأکید بر اینکه فارس با کمبود شدید در گروه‌های مختلف خونی مواجه است،  از مردم دعوت کرد که برای اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند، همراهی کرده و به مراکز و پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

او گفت: از همه هم استانی‌ها می‌خواهم  هر چه سریعتر با همراه داشتن کارت ملی جهت اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان مراجعه کنند.

دکتر اکبرزده گفت: با توجه به گسترش شهرستان شیراز و دسترسی راحت‌تر مردم به مراکز انتقال خون “پایگاه انتقال خون سید الشهداء” در شمال غرب شیراز در ورودی شهرک استقلال در قالب کانکس خون‌گیری راه اندازی شده است که ساعت فعالیت آن از ۱۵ بعدازظهر  تا ۱۹ است.

مدیرکل سازمان انتقال خون فارس با بیان اینکه پایگاه انتقال خون قوامی و نمازی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح  تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و روز‌های جمعه از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده پذیرش اهدا کنندگان خون است، گفت: همچنین در شهرستان‌های آباده، داراب، جهرم، فسا، لامرد، کازرون و مرودشت از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر پذیرای مراجعه کنندگان هستند.