فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امنیت کامل دراین استان برقرار است، گفت: اقدامات خوبی برای آبادانی استان انجام شده و ما نیز از تمام ظرفیت نیروی انتظامی برای به نتیجه رساندن اقدامات دولت استفاده کرده و می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد […]

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امنیت کامل دراین استان برقرار است، گفت: اقدامات خوبی برای آبادانی استان انجام شده و ما نیز از تمام ظرفیت نیروی انتظامی برای به نتیجه رساندن اقدامات دولت استفاده کرده و می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری در دیدار با مدرس خیابانی استاندار به مناسبت هفته دولت و با گرامی داشت ایام اظهارداشت: وضعیت امنیتی استان بسیار مطلوب بوده و علی‌رغم همه مشکلات زیر ساختی و مرزی الحمدلله شاخص های امنیتی رو به پیشرفت است.

وی افزود: چتر امنیتی نیروهای نظامی و انتظامی کل استان را فرا گرفته و خوشبختانه در استان سیستان و بلوچستان دغدغه امنیتی نداریم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با آرزو موفقیت برای دولتمردان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام فرمانداران و معاونین با روحیه جهادی کار می‌کنند که موجب دستاوردهای خوبی در استان شده است.

وی ادامه داد: همه ما به عنوان سرباز در همه عرصه ها پیشتبان دولت و مردم هستیم که این یک وظیفه برای همه است.