نشست صمیمی و هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با فرماندار شهرستان نایینجلسه هم اندیشی و نشست صمیمی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین و پلیس فتای نایین در محل فرمانداری همراه با ضیافت افطاری برگزار گردید.فرماندار شهرستان […]

نشست صمیمی و هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با فرماندار شهرستان نایین
جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین و پلیس فتای نایین در محل فرمانداری همراه با ضیافت افطاری برگزار گردید.
فرماندار شهرستان نایین هدف از برگزاری این نشست را ایجاد باب جدیدی جهت خدمت به مردم عنوان نمود و گفت همواره اختلاف‌نظرها وجود داشته و باید وجود داشته باشد چرا که اختلاف نظر باعث پیشرفت و استفاده از نظرات مختلف در امور می شود اما در این راستا باید هم مسئولین و هم اصحاب رسانه و فعالین مجازی ظرفیت خود را بالا برده و به گونه‌ای عمل نکنند که خدای ناکرده این اختلافات موجب دشمنی گردیده و آب به آسیاب دشمن و معاندین و ضد انقلاب ریخته شود.

فیروزی ادامه داد: ما طرفدار شفافیت هستیم و از مطالبه‌گری حمایت می‌کنیم اما خطوط قرمز ما ایجاد یأس و ناامیدی، توهین و تهمت به مسئولین و مردم، وارونه جلوه دادن واقعیات، سیاسی بازی و تحریک افکار عمومی بر اساس موارد غیر واقعی است و جایی که فردی اینگونه عمل کند قطعاً آب به آسیاب دشمن ریخته است.

وی گفت: در راستای اجرای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درخصوص جهاد تبیین نیز رسانه ها وظیفه خطیری را برعهده دارند چرا که در جهان امروز که معاندین و استکبار جهانی با بمباران خبری سعی در وارونه جلوه دادن واقعیات و خدمات نظام اسلامی دارند باید اصحاب رسانه به بیان واقعیات پرداخته و خدمات ۴۳ ساله این نظام مقدس را برای مردم تشریح و تبیین نمایند و در مقابل این افراد ایستادگی نمایند. فیروزی اظهار داشت: یک خبرنگار واقعی و دلسوز باید ضمن بیان انتقادات سازنده و به دور از تهمت و افترا، نیمه پر لیوان را نیز ببیند و فقط به دنبال نقاط ضعف نباشد. وی گفت: فضای مجازی بسیار مهم است و همان گونه که آسیب های زیادی دارد از محاسنی نیز برخوردار است به گونه ای که به عنوان یک ناظر بر عملکرد مسئولین نظارت دارد و این باعث می‌شود افراد با احتیاط بیشتر و دقت بیشتر در مسئولیت خود عمل کنند.

فرماندار شهرستان نایین همچنین بر فعالیت بیشتر روابط عمومی ها و ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه در راستای ارائه عملکرد و گزارش‌های واقعی اقدامات انجام شده توسط کلیه دستگاه ها و ادارات و ارگانها در راستای ایجاد امید در دل مردم و پرداختن به جهاد تبیین تاکید نمود.

محسن فیروزی در پایان با تأکید مجدد بر ایجاد فضایی مملو از اتحاد و همدلی در میان اصحاب رسانه گفت: شما خبرنگاران و فعالان فضای مجازی نیز باید با همدیگر متحد و همدل باشید و ضمن حفظ رقابت ها با یکدیگر به رقابت سالم بپردازید. یکی از مهمترین رسالت‌های شما عزیزان معرفی شهرستان نایین در عرصه های مختلف فرهنگی، تاریخی، گردشگری، مذهبی و صنایع‌دستی و ظرفیت های اقتصادی شهرستان به جهانیان است که در این راستا می توانید نقش موثری در پیشرفت و توسعه این شهرستان داشته باشید.

فخارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از فیروزی فرماندار شهرستان درخصوص برگزاری این نشست؛ به بیان مطالبی درباره تسهیلات و مفاد قانونی که خبرنگاران و فعالان فضای مجازی می توانند از آن بهره مند شوند پرداخت و گفت این اداره آماده هرگونه همکاری و ارائه خدمات به فعالان فضای مجازی برای دریافت مجوز و سایر راهنمائی ها می باشد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۵۱