شهردار شیراز برای آغاز فعالیت‌های شهرداری در گسترش زیر ساخت‌های درمانی شیراز به همراهی خیران اعلام آمادگی کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،محمدحسن اسدی در دیدار با هیئت مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت فارس از آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان هزار و ۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول‌الله (ص) گفت: […]

شهردار شیراز برای آغاز فعالیت‌های شهرداری در گسترش زیر ساخت‌های درمانی شیراز به همراهی خیران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،محمدحسن اسدی در دیدار با هیئت مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت فارس از آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان هزار و ۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول‌الله (ص) گفت: این بیمارستان کارایی فراوانی در این کلان‌شهر، جنوب کشور خواهد داشت.

وی با تصریح بر پیشرفت مراکز و جایگاه‌های درمانی در شیراز به وجود برخی زمین‌های شیراز با گستره محدود اشاره کرد و افزود: شهرداری با حفظ مالکیت خود، این زمین‌ها را با کاربری درمانی در اختیار خیرین قرار خواهد داد تا در این کلان‌شهر شاهد پیشرفت درمانگاه و کلینیک درمانی باشیم.
شهردار شیراز با اشاره به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در ابعاد گوناگون خدمات‌رسانی، برای گام نهادن شهرداری در گسترش زیرساخت‌های درمانی شیراز با همراهی خیرین اعلام آمادگی کرد.
اسدی آموزش همگانی و پیشگیری را به‌عنوان مؤلفه‌ای برجسته در پیشرفت گستره سلامت و شادابی عنوان و تصریح کرد: فرهنگ شهروندی باارزش‌ترین اصل مدیریت شهری در خدمت به مردم بوده است.