سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این استان با پرداخت یک‌هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان تسهیلات در بین پنج استان برتر کشور قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین مرادی سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این استان […]

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این استان با پرداخت یک‌هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان تسهیلات در بین پنج استان برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین مرادی سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این استان با پرداخت یک‌هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان تسهیلات در بین پنج استان برتر کشور قرار گرفت.

وی افزود: میزان تسهیلات یاد شده توسط شبکه بانکی در سال جاری به ۵ هزار و ۲۲۶ نفر معادل ۶۶ درصد از زوجین بوشهری متقاضی تسهیلات پرداخت شده است. براساس آمارها اکنون ۲ هزار و ۸۶۵ نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند.

این مقام مسؤول ادامه داد: پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان بوده که استاندار بوشهر به عنوان رئیس این ستاد در استان به جد پیگیر این موضوع است. در نشست کمسیون شورای هماهنگی بانک‌های استان نیز بانک‌ها مکلف به پیگیری به حداقل رساندن متقاضیان دریافت تسهیلات تا پایان تابستان هستند.

حسین مرادی اعلام کرد: با توجه به تاکید ویژه دولت برای تسهیل آفرینی در ازدواج و حمایت از طرح جوانی جمعیت انتظار می‎‌رود بانک‌های استان روند پرتاب تسهیلات را شتاب ببخشند