کنکور در اصفهان در اوج سلامت و امنیت برگزار شد دبیر ستاد آزمون استان اصفهان با بیان اینکه آزمون کنکور امسال با رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان و بدون تخلف و تعالی برگزار شد، گفت: کنکور امسال در اصفهان در اوج سلامت و امنیت برگزار شد. رضاعلی نوروزی در گفتگو […]

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان با بیان اینکه آزمون کنکور امسال با رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان و بدون تخلف و تعالی برگزار شد، گفت: کنکور امسال در اصفهان در اوج سلامت و امنیت برگزار شد.

رضاعلی نوروزی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه آزمون سراسری امسال در دو نوبت از ششم تا هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش داشته و حدود ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان بانوان بودند.

وی بیشترین تعداد داوطلب را در گروه علوم‌تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر بیان و اذعان کرد: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی پنج هزار و ۴۵۳ نفر و گروه هنر چهار هزار و ۷۹۵ نفر در این رقابت‌ها شرکت کردند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان با بیان اینکه آزمون کنکور امسال با رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان و بدون تخلف و تعالی برگزار شد تأکید کرد: کنکور امسال در اصفهان در اوج سلامت و امنیت برگزار شد.

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان در پایان از برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پترو پالایش اصفهان خبر داد و گفت: این شرکت به‌منظور تأمین نیروی انسانی خود در نظر دارد از واجدین شرایط آقا در مقطع کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش برای نیروی بهره‌بردار دعوت به همکاری نماید که برگزاری این آزمون استخدامی برعهده دانشگاه اصفهان است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام از هشتم تا بیستم اردیبهشت‌ماه به سامانه ir.uiazmoon مراجعه کنند.

گفتنی است این آزمون ۱۱ خردادماه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

خبرنگار: الهام خانی