دومین تمرین برنامه ارزیابی تیم ملی فوتبال صبح امروز با تمرکز بر تمرینات ترکیبی برای افزایش هماهنگی با سرعت بالا در تصمیم‌گیری و حفظ تمرکز برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، دومین تمرین مرحله دوم ارزیابی فنی تیم ملی صبح امروز با حضور ۱۷ بازیکن دعوت شده زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار شد. […]

دومین تمرین برنامه ارزیابی تیم ملی فوتبال صبح امروز با تمرکز بر تمرینات ترکیبی برای افزایش هماهنگی با سرعت بالا در تصمیم‌گیری و حفظ تمرکز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، دومین تمرین مرحله دوم ارزیابی فنی تیم ملی صبح امروز با حضور ۱۷ بازیکن دعوت شده زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار شد.

بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی امروز ساعت ١٠:٣٠ صبح به مدت ٩٠ دقیقه دومین جلسه تمرینی خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی برگزار کردند.

پس از انجام بخش نخستین و صحبت درباره هدف تمرینی، بازیکنان تمرینات خود را آغاز کردند. استفاده از دستگاه‌های ریکاوری ادامه تمرینات ابتدایی بود.

سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به تمرینات ترکیبی برای افزایش هماهنگی با تاکید بر سرعت بالا در تصمیم‌گیری‌ و حفظ تمرکز پرداختند.

دروازه‌بانان حاضر در اردو نیز همزمان با تمرینات ویژه کادر فنی برای سایر بازیکنان، زیر نظر الکساندر لوپز به تمرینات اختصاصی مشغول شدند.

تمرینات ملی‌پوشان امروز عصر از ساعت ١٧ پیگیری می‌شود.