جبهه رسانه ای برای «نشر خوبی ها» در کردستان فعال شود مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امیدواریم در استان کردستان شاهد فعال شدن جبهه ای رسانه ای برای نشر خوبی ها باشیم و در این راستا این نهاد انقلابی از این حرکت حمایت خواهد کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

جبهه رسانه ای برای «نشر خوبی ها» در کردستان فعال شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امیدواریم در استان کردستان شاهد فعال شدن جبهه ای رسانه ای برای نشر خوبی ها باشیم و در این راستا این نهاد انقلابی از این حرکت حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی در جلسه ای با عنوان
نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه در خصوص مهرواره محله همدل و برنامه‌های ایام رمضان اظهار کرد: امیدواریم در استان کردستان شاهد فعال شدن جبهه‌ای رسانه‌ای برای نشر خوبی‌ها باشیم.

وی افزود: باید با در نظر گرفتن تضارب آرا برای تقویت جبهه رسانه‌ای در استان تلاش کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: بسیاری از کارها را می‌توان از حرکت‌های کوچک شروع کرد و هدف از پویش همدلی خوبی‌ها نیز بازتاب اقدامات خیرخواهانه در سطح محلات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی افزود: حمایت از تولیدات رسانه در استان از جمله اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و هر کدام از از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان در راستای مأموریت‌های این سازمان تولیداتی داشته باشند مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: بدون مشارکت مردمی نمی‌توان هیچ برنامه‌ای را اجرایی کرد.