رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان خبر داد و گفت: تعداد ۱۶ قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیر زیادی خشاب کشف شده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند قاچاق سلاح جنگی در جنوب […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان خبر داد و گفت: تعداد ۱۶ قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیر زیادی خشاب کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند قاچاق سلاح جنگی در جنوب استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله سلاح جنگی به استان کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با دستور قضایی ضربه به باند مذکور و شناسایی اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: ظهر امروز یکی از اعضای اصلی این باند که تعداد ۱۶ قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیر زیادی خشاب را به طور ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودروی آذرا جاسازی کرده بود، دستگیر شد.رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: متهم قصد داشت این محموله سلاح را که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود در استان کرمان و سایر استان‌های عمقی کشور از جمله شیراز توزیع کند که با هوشیاری پلیس در محور مواصلاتی منتهی به کهنوج توقیف شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تشکیل و دستورات لازم جهت دستگیری سایر عوامل صادر شده است.