فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت ۱۶ آذر ، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان پیرو خط ولایت فقیه تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن تبریک سردار “علی آزادی” آمده است: با فرا رسیدن ۱۶ آذر هر سال، خاطره‌ حماسی شهادت سه تن از دانشجویان مسلمان و مبارز میهن […]

فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت ۱۶ آذر ، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان پیرو خط ولایت فقیه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن تبریک سردار “علی آزادی” آمده است: با فرا رسیدن ۱۶ آذر هر سال، خاطره‌ حماسی شهادت سه تن از دانشجویان مسلمان و مبارز میهن اسلامی در ذهن جامعه زنده می‌شود که بی تردید پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه و نیز نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.

این روز که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.
جنبش های دانشجویی همواره بیدار کننده افکار و شکل دهنده گفتمان ها بر اساس تفکر و تحلیل پدیده های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … هستند و در این برهه از زمان که استکبار جهانی جنگی ترکیبی و رسانه ای به راه انداخته دانشجویی که نگاهی عمیق به مسائل پیرامونی خود دارد می تواند روشنگری کرده و دست استبداد را رو کند.
اینجانب روز دانشجو را به همه دانشجویان که در راستای علم اندوزی و آبادانی میهن اسلامی مان تلاش کرده و برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جان مایه می گذارند، تبریک گفته و عزت، سربلندی و توفیق آنان را در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سایه زعامت حضرت امام خامنه ای عزیز”مدظله العالی” از درگاه خداوند مسئلت دارد و تلاش می کند دوشادوش صاحبان اندیشه های نو و سازنده این مرز و بوم در راستای اعتلای ایران اسلامی گام بردارد.