۷ قطعه آزاد راه شیراز- اصفهان، تا پایان امسال به زیر بار ترافیکی می‌رود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه شواری عالی معماری و شهرسازی کشور که در شیراز برگزار شد گفت: با توجه به مهم بودن طرح آزاد راه […]

۷ قطعه آزاد راه شیراز- اصفهان، تا پایان امسال به زیر بار ترافیکی می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه شواری عالی معماری و شهرسازی کشور که در شیراز برگزار شد گفت: با توجه به مهم بودن طرح آزاد راه شیراز- اصفهان و قرار گرفتن آن در چهارراه ارتباطی شمال- جنوب، تلاش می‌کنیم این طرح تا پایان امسال به بهر برداری برسد.

قاسمی ادامه داد: با توجه به این که عملیات اجرای شش قطعه این آزادراه به پایان رسیده و عملیات اجرایی قطعه ۷ در حال اجراست، بر اساس توافق با پیمانکار، این آزادراه پس از پایان ساخت قطعه هفتم به زیر بار ترافیکی می رود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس نیز یکی از مشکلات این طرح را راه‌های دسترسی به آن بیان کرد و گفت: با اجرایی شدن قطعه ۷، خروج از غرب شیراز به سمت آزادراه و شهرستان‌های سپیدان و بیضا ممکن می‌شود.
علیزاده افزود: با ساخت آزاد راه شیراز- اصفهان، زمان سفر شیراز – اصفهان کاهش می یابد و نقش بسزایی در کاهش میزان تصادفات خواهد داشت