«خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در «سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشورنموده است. لطفا […]

«خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در «سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشورنموده است.

لطفا قبل از ثبت نام به نکات زیر توجه کنید:

فیلم آموزشی نحوه ثبت نام و دریافت یارانه خرید کتاب(کلیک کنید)

نمایشگاه کتاب از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت به دو صورت فیزیکی و مجازی برگزار می شود.
استفاده از یارانه اعتباری «صرفا» در خرید غیرحضوری و از طریق سامانه فروش (کلیک نمایید) امکان پذیر است. بنابراین عرضه و فروش کتب توسط ناشران در محل نمایشگاه، آزاد و به صورت “نقدی” شامل تخفیف ناشر خواهد بود.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان وطلاب ۳۵۰ هزار تومان است که از این مبلغ ۲۰۰ هزار تومان آورده دانشجویان وطلاب است و ۱۵۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۶۰۰ هزار تومان است که از این مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آورده عضو هیئت علمی و ۳۰۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.
یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ­یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.
اعتبار یارانه سهم خریدار در هنگام خرید کتاب در سامانه فروش (کلیک نمایید) محاسبه و از صورتحساب خرید کسر می­ گردد.
با توجه به محدودیت بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام نموده اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتباراستان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.
لطفاً فرایند ثبت نام را تا دریافت این پیامک: «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» از طریق شماره ۳۰۰۰۴۱۴۱ ادامه دهید تا عملیات ثبت نام و دریافت اعتبار در وضعیت “نهایی شده” قرار گیرد.
هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) می باشد.
هنگام ثبت ­نام، شماره تلفن ­همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.
شماره تلفن همراه ثبت نام کننده الزاما بایستی متعلق به کد ملی درج شده باشد.

پشتیبانی : ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸

ساعت پاسخگویی: ۱۸-۹(در صورت عدم پاسخگویی از طریق گزینه های “ارسال تیکت” و یا ” تماس با ما” اقدام نمایید