بازدید استاندار اصفهان از مرکز ۲۴ ساعته کنترل آبفای اصفهان استاندار اصفهان با حضور در مرکز ۲۴ ساعته کنترل آبفای اصفهان، از روند خدمت‌رسانی در این مجموعه بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شنبه چهارم […]

استاندار اصفهان با حضور در مرکز ۲۴ ساعته کنترل آبفای اصفهان، از روند خدمت‌رسانی در این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شنبه چهارم فروردین ماه از مرکز ۲۴ ساعته کنترل آبفای اصفهان بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید عنوان کرد: کارکنان این مجموعه به صورت ویژه و در قالب شیفت‌های متعدد مشغول به فعالیت و پاسخگویی به مردم هستند که جای قدردانی دارد.
وی ادامه داد: سنجش و نظارت مجموعه شبکه و سیستم آبرسانی استان و پاسخگویی به سؤالات و رفع حوادث این حوزه به خوبی در حال انجام است.
استاندار اصفهان گفت: طی سالهای گذشته برنامه‌های خوبی در این حوزه انجام شده است و رصد و پایش آبرسانی به تمامی نقاط استان به صورت مستمر با شرایط متفاوتی از گذشته انجام می‌شود.
دکتر مرتضوی با اشاره به اینکه محدودیت‌هایی در بخش تأمین آب استان وجود دارد، بیان کرد: زیرساخت‌های استان به دلیل قدمت دچار فرسودگی و نیازمند بازسازی مجدد هستند که بایستی در این حوزه کار ویژه‌ای صورت بگیرد.
وی ادامه داد: طرح‌هایی نیز برای پایداری توزیع و فشار آبرسانی در شبکه ارائه شد که با اولویت قرار گرفتن این طرح‌ها از چند حوزه و سامانه تأمین آب مورد نیاز مردم صورت خواهد گرفت.