بانک دی با شناسایی مشکلات زیرساختی و در راستای اصلاح وضعیت مالی و نیز آسیب‌شناسی اسناد پیشین، تدوین سند استراتژی به منظور ایجاد تحول بنیادین را کلید زد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از روابط ‌عمومی بانک دی، با راهبری مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، کارگروه‌های ۸ گانه‌ی تدوین سند استراتژی در حوزه‌های […]

بانک دی با شناسایی مشکلات زیرساختی و در راستای اصلاح وضعیت مالی و نیز آسیب‌شناسی اسناد پیشین، تدوین سند استراتژی به منظور ایجاد تحول بنیادین را کلید زد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از روابط ‌عمومی بانک دی، با راهبری مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، کارگروه‌های ۸ گانه‌ی تدوین سند استراتژی در حوزه‌های مختلف با ماموریت شناسایی مشکلات ریشه‌ای و ارائه راهکار برای برون رفت از وضعیت موجود و رساندن جایگاه بانک به نقطه مطلوب در یک دوره کوتاه مدت، فعالیت خود را آغاز کردند.

اعضای این کارگروه‌ها تلاش خواهند کرد برای دستیابی به هدف غایی و تبدیل شدن بانک به سازمان پایدار با ارائه گزارش‌ها و راهکارهای برون رفت از چالش‌ها، سند استراتژی را در سه گام عبور از وضعیت موجود، رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده‌آل تدوین کنند.

تدوین سند استراتژی با هدف عملیاتی کردن آن آغاز شده است تا ترازنامه بانک در دوره زمانی مشخص به وضعیت مناسب و قابل قبولی برسد و هدف غایی «ایجاد سود پایدار و با کیفیت برای خروج از وضعیت کنونی، مطابق خواست بانک مرکزی و تداوم روند سودآوری» محقق شد.