کشف بیش از ۳۸ کیلو تریاک در بیجار فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۸ کیلو گرم تریاک در شهرستان بیجار خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ،  […]

کشف بیش از ۳۸ کیلو تریاک در بیجار

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۸ کیلو گرم تریاک در شهرستان بیجار خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ،  ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان  یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسای کردند.
وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی  از آن ۳۸ کیلو و  200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با  قاچاقچیان مواد مخدر برابر قانوان قاطعانه برخورد می کند، گفت:  در این رابطه راننده خودرو  به عنوان متهم دستگیر  و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.