اوضاع در کرانه باختری این روزها به مثابه جهنمی برای صهیونیستهاست و گروه جدیدی شکل گرفته که کابوس اشغالگران است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،حدود ۲۰ روز است که از زمان آغاز اعیاد سال جدید عبری صهیونیست‌ها، کرانه باختری وارد یک فضای بی سابقه تنش و عملیات‌های مختلف از سوی […]

اوضاع در کرانه باختری این روزها به مثابه جهنمی برای صهیونیستهاست و گروه جدیدی شکل گرفته که کابوس اشغالگران است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،حدود ۲۰ روز است که از زمان آغاز اعیاد سال جدید عبری صهیونیست‌ها، کرانه باختری وارد یک فضای بی سابقه تنش و عملیات‌های مختلف از سوی نیروهای مقاومت فلسطینی علیه نظامیان و شهرک نشینان شده است. به گونه‌ای که در برخی روزها بیش از ۶۰ عملیات مقاومتی در سراسر کرانه باختری اجرا یا خنثی می‌شود. شرایطی که موجب شد از هفته پیش و پس از حوادث و درگیری‌های شدید در قدس اشغالی فرمانده نیروهای گارد مرزی ارتش رژیم صهیونیستی به ۸ گردان ذخیره دستور آماده باش کامل بدهد.شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرده که اوضاع در قدس به کلی از کنترل خارج شده است. یک افسر ارشد پلیس رژیم صهیونیستی هم گفته که این روزها سخت‌ترین شب‌ها برای نیروهایشان پس از عملیات نگهبان دیوارها (نبرد سیف القدس در غزه) بوده است.

شرایط خاص کرانه باختری درست چند هفته قبل از انتخابات کنست فرصت را برای نتانیاهو هم باز کرده است. بنیامین نتانیاهو هم ضمن انتقاد از دولت یائیر لاپید، وضعیت کنونی را نتیجه ضعف و ناتوانی این دولت در تمامی جبهه‌ها خوانده است.