معاون توسعه وزارت بهداشت با اشاره به وجود بیش از ۲۴۰ هزار پست خالی در این وزارتخانه گفت: به نیرو‌های طرحی به عنوان نیروی آموزش دیده و متخصص نیاز جدی داریم و تلاش می کنیم تا پایان امسال به جذب آنها از طریق آزمون اقدام کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

معاون توسعه وزارت بهداشت با اشاره به وجود بیش از ۲۴۰ هزار پست خالی در این وزارتخانه گفت: به نیرو‌های طرحی به عنوان نیروی آموزش دیده و متخصص نیاز جدی داریم و تلاش می کنیم تا پایان امسال به جذب آنها از طریق آزمون اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خانه ملت ؛ بهروز رحیمی در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیرو‌های طرحی وزارت بهداشت، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم برای وزارت بهداشت بحث ساماندهی نیرو‌های انسانی است که بخشی از این نیرو‌ها نیرو‌های طرحی هستند.

وی افزود: تعداد زیادی از نیرو‌های طرحی در دوران کرونا به علت نیاز جدی کشور طرحشان را تمدید کردند و اکنون دوران طرحشان به اتمام رسیده و به طور قطع تامین امنیت شغلی و به کارگیری آنها برای ما دغدغه است.

رحیمی با بیان اینکه تعیین تکلیف وضعیت این نیرو‌ها از مسیر‌هایی دنبال شده، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی و پیش بینی سهمیه قابل توجه برای جذب آنها، گفت: در حال مذاکره با سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی برای نهایی کردن مجوز‌های استخدام نیرو‌های طرحی هستیم تا بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سهمیه قابل توجهی را برای آن‌ها در نظر بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: همچنین مقرر شده استخدام نیرو‌های طرحی در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پیگیری شود تا دست کم بتوان آنها را به صورت قراردادی در سیستم وزارت بهداشت به کارگیری کرد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۴۰ هزار پست خالی در وزارت بهداشت وجود دارد و به نیرو‌های طرحی به عنوان نیروی آموزش دیده و متخصص نیاز جدی داریم؛ با توجه به اینکه جذب نیرو‌های طرحی دستور رهبر معظم انقلاب است بنابراین تلاش خواهیم کرد تا پایان سال به جذب آنها از طریق آزمون اقدام کنیم.