آزادی ۸ زندانی با بیش از ۲۵ میلیارد ریال بدهی از زندان های استان اصفهان همزمان با یکی دیگر از چهارشنبه های امام رضایی با کمک خیرین و شکات ۸زندانی محکوم با بیش از ۲۵ میلیارد ریال بدهی زمینه آزادی آنان مهیا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع […]

آزادی ۸ زندانی با بیش از ۲۵ میلیارد ریال بدهی از زندان های استان اصفهان همزمان با یکی دیگر از چهارشنبه های امام رضایی با کمک خیرین و شکات ۸زندانی محکوم با بیش از ۲۵ میلیارد ریال بدهی زمینه آزادی آنان مهیا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در ادامه برگزاری مراسم های امام رضایی در زندان های استان،زمینه آزادی ۸ زندانی دیگر کلید خورد.
در هفتمین چهارشنبه امام رضایی ها که خیرین اصفهانی حضور یافتند،بار دیگر بارقه امید به ۸خانواده زندانی برای آزادی وهمچنین ویژه درمان وجهیزبه چندین خانواده و زندانی رقم زده شد.
پرونده ۸زندانی محکوم شامل ۷مرد و یک زن که با پرداخت بدهی از زندان رهایی می یافتند،این بار زیر دست خیران جوان اصفهانی رفت و با کمک خیرین، گذشت شکات،ستاد مردمی دیه ،آستان قدس رضوی و گاها مبالغی توسط خود مددجویان ،زمینه بازگشت شان به آغوش جامعه و خانواده مهیا شد.
همچنین با کمک چندین خیر دیگر یک سرویس جهیزیه شامل ۲۰ قلم کالای اساسی ومورد نیاز یک دختر زندانی با ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به قیمت تعاونی و کارخانه تامین شد.