سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان توضیحاتی درباره کلیپی که با ادعای اخراج از بنیاد شهید در شبکه‌های معاند و فضای مجازی منتشر شده است ارائه داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: به نقل از سایت ایثار:نیکبخت با اشاره به سوابق کاری فرد مدعی گفت: این […]

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان توضیحاتی درباره کلیپی که با ادعای اخراج از بنیاد شهید در شبکه‌های معاند و فضای مجازی منتشر شده است ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:

به نقل از سایت ایثار:
نیکبخت با اشاره به سوابق کاری فرد مدعی گفت: این فرد از سال ۱۳۷۵ بدون نسبت ایثارگری و به عنوان کارگر خدماتی در کانون فرهنگی اهل بیت(ع) خوراسگان اصفهان مشغول کار شده است تا اینکه این کانون در سال ۱۳۸۳ به موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار منتقل شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: ایشان از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۸۸ مکرراً به دلیل بی‌انظباطی، ترک پست و ترک وظایف اخراج و به کار بازگشته است تا اینکه در سال ۱۳۹۳ پس از مدت‌ها بی‌انظباطی، ترک کار، ایجاد نارضایتی و اخلال در محل کار از این موسسه اخراج شده است.
وی با بیان اینکه در این سال دیوان عدالت اداری بدون در نظر گرفتن وضعیت این فرد حکم بازگشت به کار ایشان را صادر کرده است، گفت: موسسه ایثار از این حکم تمکین کرد و از همین سال تاکنون ایشان بدون انجام  فعالیت متأسفانه حقوق دریافت کرده است و علی‌رغم آن به اختلال در فعالیت‌های موسسه نیز ادامه داده است.
نیکبخت خاطرنشان کرد: با ادامه این وضعیت کمیته رسیدگی به تخلفات اداری موسسه ایثار در سه جلسه که نامبرده در یکی از آنها حاضر شده و در دو جلسه بعدی علی‌رغم دعوت قبلی حضور نیافته است بر اساس مقررات حکم اخراج دریافت کرده است ضمن اینکه سازمان‌های ذیربط در جریان اقدامات و وضعیت این فرد قرار دارند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ایشان در طول همه این سال‌ها علی‌رغم هیچ فعالیتی با اغماض مسئولین وقت حقوق دریافت کرده است و همه حقوق و مزایای ایشان به طور کامل پرداخت شده است. در دوره جدید مدیریتی بنیاد و بنا به سیاست‌های مسئولین مبنی بر شفافیت و قانون مداری با وی برخورد قانونی شده است ولیکن به نشر اکاذیب و اقدامات خلاف قانون دست زده است که موسسه ایثار این اقدامات را از مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

خبرنگار:سحرقربانی