حضور نیازمندان اصفهانی در راهپیمایی اربعین با اجرای پویش نذر زائرکمیته امداد استان اصفهان برای دومین سال پیاپی با همکاری ستاد اربعین حسینی به منظور اعزام حداکثری نیازمندان به کربلای معلی و زیارت حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به اجرای پویش نذر زائر کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

حضور نیازمندان اصفهانی در راهپیمایی اربعین با اجرای پویش نذر زائرکمیته امداد استان اصفهان برای دومین سال پیاپی با همکاری ستاد اربعین حسینی به منظور اعزام حداکثری نیازمندان به کربلای معلی و زیارت حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به اجرای پویش نذر زائر کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اجرای پویش “نذر زائر” برای دومین سال پیاپی، اظهار داشت: امسال نیز با اجرای این طرح، با مساعدت خیران و نیکوکاران تلاش می کنیم امکان سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) برای تعداد ۸هزار نفر از خانواده های کم درآمد سطح استان فراهم شود.

کریم زارع با تاکید به استفاده از تمامی ظرفیت ها همراه با مشارکت همه جانبه مسوولان دستگاه های اجرایی و عموم مردم، خیران و نیکوکاران که برای این طرح بسیج هستند، ادامه داد: با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، خیریه ها، موسسات، موکب ها و هیئات مذهبی، نذورات مردمی برای یاری رساندن به مددجویان تحت حمایت که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند، هدایت می شود.

وی با اشاره به کمک هزینه های قابل ارائه به مددجویان برای راهپیمایی اربعین، افزود: با هدف افزایش بینش نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه از واقعه کربلا و تقویت روحیه آنها برای حضور در این راهپیمایی عظیم، به هر خانوار تحت حمایت مبلغ ۲ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض و تسهیلات ویژه سفر زیارتی با اولویت زائرین زیارت اولی به مبلغ ۵ میلیون تومان نیز تخصیص می یابد.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، گفت: هم استانی های نیک اندیش می توانند با اهدای هر میزان کمک برای مشارکت در این پویش با شماره گیری#۹۰۳۱۸۸۷۷* یا واریز نذورات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۴۷ و همچنین با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این امر خیر سهیم شوند