فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می‌کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان سرگرد مجتبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه […]

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان سرگرد مجتبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز  نگهداری شعار محوری هفته بسیج را “بسیج، خدمتگزار ملت ایران” عنوان کرد و گفت: هفته بسیج از یکشنبه ۲۹ آبان آغاز می‌شود و تا شنبه ۵ آذر ادامه دارد.

او با تاکید بر اینکه بسیج علاوه بر تلاش برای حفظ امنیت مردم در عرصه خدمتگزاری به ملت نیز پیشگام است، گفت: در هفته بسیج، برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد که مجموعا ۱۱۰ برنامه در هفته بسیج توسط حوزه کمیل و پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه اجرا خواهد شد.

فرمانده حوزه کمیل گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی و مرمت منازل، اهدا جهیزیه، تجلیل از بسیجیان نمونه در بخش‌های مختلف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای بسیجی، برپایی میزخدمت در محله‌های کم برخوردار، برگزاری مسابقات، دیدار با مسئولین مجموعه‌ها و غبار روبی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شوند.

نگهداری اجرای ۶ پروژه عمرانی و مرمت منازل را یکی از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج دانست و گفت: باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته ۶ پروژه عمرانی و مرمت منازل در دو محله رکن آباد و دروازه اصفهان شیراز با محوریت شیب بندی و ایزوگام پشت بام، ساخت سرویس بهداشتی، سرامیک منزل و تعمیرات گل و گچ به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط گروه‌های جهادی شهید قاسم سلیمانی و شهید سید حبیب حسینی اجرا خواهد شد.

او گفت: برپایی ایستگاه‌های سلامت، ایستگاه‌های توزیع شیرینی و شربت، برگزاری کارگاه‌های مشاوره و اشتغال زایی و گشت‌های اقتدار از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

نگهداری با اشاره به اختتامیه مسابقه کتابخوانی روایت مقدس که در هفته دفاع مقدس برگزار شده بود گفت: مسابقه کتابخوانی روایت مقدس در هفته دفاع مقدس با همکاری اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان، کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان، قبیله کتاب خوان‌ها و شهرداری شیراز همراه با اهدا هدایا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به منتخبان مسابقه به صورت اینترنتی شروع شد که تاکنون ۲۶۰۰ نفر در این مسابقه شرکت نموده اند که اختتامیه و قرعه کشی مسابقه در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه کمیل از برگزاری نشست‌های بصیرتی و آموزشی حضوری و غیرحضوری بعنوان دیگر برنامه‌های هفته بسیج نام برد و گفت: باتوجه به اهمیت آگاه سازی و بصیرت افزایی آحاد مردم لذا طبق برنامه ریزی صورت گرفته نشست‌های آموزشی و بصیرتی در هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها با حضور اساتید و سخنرانان مطرح برگزار می‌شود.

نگهداری به برنامه‌های قابل اجرا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تولیدات چندرسانه‌ای بویژه ساخت پوستر و کلیپ روزشمار هفته بسیج، پوستر‌های نمایشگاه‌های بسیج خدمتگزار ملت ایران و اقدامات بسیج در ابعاد مختلف و همچنین برگزاری نشست‌های آنلاین از مهمترین برنامه‌های واحد فضای مجازی بسیج کمیل است که اجرایی می‌شوند.