تالار وحدت در دهمین روز از جشنواره چهل و یکم، رکورد مخاطبان خود را شکست. چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از یکم تا یازدهم دی ماه به دبیری کوروش زارعی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تئاتر فجر از یکم تا یازدهم، میزبان نمایش‌های تئاتری در بخش‌های خیابانی، صحنه‌ای […]

تالار وحدت در دهمین روز از جشنواره چهل و یکم، رکورد مخاطبان خود را شکست.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از یکم تا یازدهم دی ماه به دبیری کوروش زارعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تئاتر فجر از یکم تا یازدهم، میزبان نمایش‌های تئاتری در بخش‌های خیابانی، صحنه‌ای و بین الملل بود که در آخرین روز خود شاهد استقبال بی‌نظیر مخاطبان بود که شش اجرای صحنه‌ای و هفت اجرای خیابانی برای علاقه‌مندان به اجرا در آمد.

تالار وحدت

شب گذشته، نمایش لیزای بیچاره، کاری از کشور روسیه در ساعت ۲۰ در تالار وحدت به نمایش در آمد و تمام بلیط های این نمایش به فروش رسید و میزبان مخاطبان ایرانی، روس و دیگر کشور‌ها بود.

استقبال از نمایش لیزای بیچاره به حدی بود که طبقات دوم و سوم تالار وحدت، به خوبی میزبان علاقه‌مندان بودند.

مجموعه تئاتر شهر

نمایش بی‌وطن کاری از کشور برزیل در آخرین شب از جشنواره چهل و یکم تئاتر استقبال خوبی داشت؛ به طوری که سالن اصلی به طور کامل پر شد و دیگر علاقه‌مندان برای تماشای آثار به بالکن سالن اصلی مراجعه کردند و از آن‌جا به تماشای نمایش نشستند.

اثر خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند کاری از استان اصفهان در تالار چارسو به نمایش در آمد و این اثر، در اولین اجرای خود شاهد حضور بی‌نظیر علاقه‌مندان شد؛ به طوری که تعدادی از مخاطبان روی پله‌ها و گوشه کنار سالن نشستند تا این اثر را تماشا کنند.

خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند داستانی از عبدالعظیم حسنی (ع) و روایتی از افراد ناشناخته تاریخ بود که در این اثر، از قوه تخیل هم استفاده شده بود و روایت به طور کامل تاریخی نبود.

نمایش لیدر، کاری از استان رشت و به کارگردانی محمد پور جعفری در تالار سایه به نمایش در آمد که شاهد حضور علاقه‌مندان خوبی بود.

تالار مولوی
مولوی در آخرین اجرای خود در جشنواره چهل و یکم اثری با نام فنجان در طوفان چای را به نمایش گذاشت.

تماشاخانه ایرانشهر
ایرانشهر در تالار استاد سمندریان شاهد اجرای نمایش ابر‌های بی‌باران برگزیده استان‌ها بود که مورد استقبال خوبی قرار گرفت