سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای امروز در شهرهای مزارشریف و جلال‌آباد افغانستان به کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان افغانستانی شد را محکوم کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه انفجارهای امروز در شهرهای مزارشریف و جلال‌آباد افغانستان را که به کشته و مجروح شدن تعداد قابل توجهی […]

سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای امروز در شهرهای مزارشریف و جلال‌آباد افغانستان به کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان افغانستانی شد را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه انفجارهای امروز در شهرهای مزارشریف و جلال‌آباد افغانستان را که به کشته و مجروح شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان افغانستانی منجر شد، محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان این حملات تروریستی، از خداوند متعال برای مجروحین شفای عاجل مسئلت کرد.

مسئولان بیمارستان در بلخ افغانستان اعلام کردند بر اثر انفجار صبح امروز در مناطق حوزه سوم شهر مزار شریف، دست کم ۸ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

حوالی ساعت ۷ صبح امروز سه‌شنبه یک خودرو مسافربری حامل کارمندان در منطقه سیدآباد از مناطق حوزه سوم شهر مزار شریف آماج انفجار قرار گرفت.

رئیس بیمارستان منطقه بلخ گفت: بر اثر وقوع این حادثه ۸ کشته و ۱۰ زخمی به این بیمارستان منتقل شدند و تمامی زخمیان و کشته‌شدگان این حادثه افراد محلی هستند.

هنوز از چگونگی وقوع این حادثه اطلاعاتی در دسترس نیست و پلیس تاکنون جزئیاتی منتشر نکرده است.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است اما در هفته ها و ماه های گذشته، داعش مسئولیت چند انفجار مرگبار در افغانستان را برعهده گرفته است.