رئیس پلیس راهور شهرضا اظهار داشت: برخی از والدین برای رساندن فرزندان شان به مدارس ازخودرو‌های شخصی استفاده میکنندکه تجمع این خودرو‌ها در ساعات آغازین و پایانی مدارس گلوگاه‌های ترافیکی ایجاد کرده و گاهی موجب انسداد معابرشده و وضعیت ترافیکی را بامشکلاتی مواجه میکند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

رئیس پلیس راهور شهرضا اظهار داشت: برخی از والدین برای رساندن فرزندان شان به مدارس ازخودرو‌های شخصی استفاده میکنندکه تجمع این خودرو‌ها در ساعات آغازین و پایانی مدارس گلوگاه‌های ترافیکی ایجاد کرده و گاهی موجب انسداد معابرشده و وضعیت ترافیکی را بامشکلاتی مواجه میکند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان؛ سرهنگ مصطفی غریبی  گفت: ازدحام و ترافیک سنگین ایجاده شده درمحدوده مدارس برای دانش آموزان اضطراب ایجاد میکند. به والدین توصیه میکنیم که خودروی خود را در محلی مناسب متوقف کرده و بدون اینکه برای تردد سایر رانندگان مشکلی ایجاد کنند. فرزندان خود را به سمت مدرسه هدایت کنند.

سرهنگ غریبی درادامه بیان داشت: همچنین والدین باید نحو صحیح از عرض خیابان را به فرزندان خود آموزش دهند و با آن‌ها تمرین و به آن‌ها تاکید کنند که دانش آموزان باید حین تردد در مسیر مدرسه از پیاده رو استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرضا درادامه بیان داشت: درصورت استفاده دانش آموزان ازسرویس مدارس مسائل مهمی مانند سوار یا پیاده شدن فقط در هنگام توقف کامل سرویس مدرسه، سوار و پیاده شدن صرفا” از درب سمت پیاده رو و بیرون نبردن سر و دست از پنجره و همچنین عدم عبور ازسمت جلوی سرویس مدارس و سایر خودرو‌های بزرگ برای گذر از عرض خیابان به دلیل نداشتن دید کافی رانندگان عبوری از نکاتی است که باید به آن‌ها آموزش داده شود.

این مقام مسئول درپایان گفت: از همه رانندگان عزیز تقاضا داریم حقوق عابرین پیاده و علی الخصوص دانش آموزان رابیشتر رعایت کنند. از دانش آموزان نمی‌توان انتظار داشت که توصیه‌های ایمنی را همواره یاد داشته باشند. برهمین اساس وظیفه ماست که هنگام رانندگی در اطراف مدارس بادقت بیشتری حرکت کنیم.