درخواست کودکان برای راهکارهای اساسی فرهنگ عفاف و حجاب یک دختر بچه ده ساله خطاب به مسئولان فرهنگی در خواست میکند که باید راهکارهای مناسب وزیرساختهای اساسی برای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در نظر گرفته شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امروز کودکان و نوجوانان ما در راستای مسئله عفاف وححاب از […]

درخواست کودکان برای راهکارهای اساسی فرهنگ عفاف و حجاب

یک دختر بچه ده ساله خطاب به مسئولان فرهنگی در خواست میکند که باید راهکارهای مناسب وزیرساختهای اساسی برای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امروز کودکان و نوجوانان ما در راستای مسئله عفاف وححاب از مسئولان ارگانها و نهادهای فرهنگی و متولی خواستار برنامه ریزیهای مناسب و اساسی و زیرساختهای فرهنگی مناسب در این راستا می باشند.

طبق بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در باره موضوع عفاف و حجاب که یکی از مباحث مهم امروز در کشورهای اسلامی علی الخصوص کشور ما تلقی میشود، در بحث فرهنگ عفاف و حجاب از جوانان و نوجوانان نیز باید بهره گرفت و ظرفیتها، طرحها وپیشنهادهای آنها را اجرا و به آن عمل کنیم.

وقتی امروز یک دختر بچه ده ساله خطاب به مسئولان فرهنگی در خواست میکند که باید راهکارهای مناسب وزیرساختهای اساسی برای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در نظر گرفته شود، بیانگر رشد فکری اسلامی، تربیت صحیح و دغدغه این کودک نسبت به آینده خود وهم سن وسالهایش است که باید مسئولان نهادهای متولی راهکارهای اساسی برای مقابله با بد حجابی در جامعه امروز ما و به زبان گویا و شیوای هنر وفرهنگ در نظر بگیرند تا از این پدیده غربی جلوگیری شود چرا که برای حفظ حجاب زنان و دخترانمان هزاران شهید جان خود را فدا کردند.