حضور زنان و کودکان در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر زخم زنان و کودکان فلسطینی مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان با بیان اینکه زنان و کودکان بی‌دفاع غزه مانند همه زنان و کودکان دنیا حق یک زندگی آرام و بدون وحشت و هراس را دارند، اظهار کرد: حضور زنان و کودکان در راهپیمایی روز […]

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان با بیان اینکه زنان و کودکان بی‌دفاع غزه مانند همه زنان و کودکان دنیا حق یک زندگی آرام و بدون وحشت و هراس را دارند، اظهار کرد: حضور زنان و کودکان در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر زخم زنان و کودکان فلسطینی است.

فاطمه باباسالاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهید یاران؛ با بیان اینکه سال‌هاست مردم مظلوم فلسطین و غزه مورد هجوم بی‌رحمانه رژیم منحوس اسرائیل هستند، اظهار کرد: اسرائیل در این تجاوزگری از هیچ ظلمی فروگذار نکرده و کودکان و زنان و جوانان فلسطینی را از حق حیات وزندگی محروم می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان افزود: با بازخوانی این جنایات در غزه متوجه نسل‌کشی این رژیم می‌شویم .

باباسالاری عنوان کرد: باوجود سانسورهای خبری در جهان مردم اقصی‌نقاط دنیا متوجه این جنایات شده و فریاد محکومیت این اعمال جنایتکارانه به آسمان بلند است و مردم نه‌تنها در کشورهای مسلمان بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی اعتراض خود را به مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز دیگر هر آگاه به‌رسم انسانیت از این جنایات متنفر و بیزار است و خواستار توقف این حملات و هجوم‌ها ست.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: زنان و کودکان بی‌دفاع غزه مانند همه زنان و کودکان دنیا حق یک زندگی آرام و بدون وحشت و هراس را دارند، حق آرامش، تحصیل، تغذیه مناسب و…که همه اینها این روزها از این عزیزان سلب شده است.

وی تأکید کرد: حضور پرشور بانوان همراه با خانواده در راهپیمایی روز قدس و مطالبه از مجامع بین‌المللی شاید بتواند مرهمی بر زخم‌های مردم فلسطین و غزه باشد.

باباسالاری با بیان اینکه زنان فلسطینی با اتکا بر ایمان و توکل به خداوند متعال صبورانه در مقابل این جنایات مقاومت می‌کنند اذعان کرد: ان‌شاءالله به مدد خداوند پیروزی از آن آنهاست و روزی فلسطین به برکت خون شهدای گران‌قدر پیروز و سربلند خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی و حتی بعضی از کشورهای عربی که از اسرائیل حمایت می‌کنند یا موضع انفعال دارند و چشمشان را بر روی این همه جنایت بسته‌اند محکوم هستند و روزی تقاص این رفتارهای خود را خواهند دید، گفت: برای نصرت این عزیزان دعا خواهیم کرد و در صحنه دفاع از آنان و محکومیت رژیم جنایت‌کار اسرائیل حضور پررنگی در راهپیمایی روز قدس خواهیم داشت.
خبرنگار: الهام خانی